Friday, May 16, 2014

14. -16. mai treeningud


16. mai - hommik jõusaalis

  • ergomeeter 10 minutit


  • kükid kangiga 20 x 15 kg x 4 seeriat


  • romanian deadlift 10 x 15 kg x 4 seeriat (uus raskus!)

  • plank 50 sekundit - viimati suutsin vaid 35, SUPER! 


  • crunchid 15 x 4 seeriat



  • plank 40 sek


  • harjutused küljele 15 x 4 kg x 2 seeriat mõlemale poolele


Õhtune sammulugeri näit:




15. mai
Trennivaba päev, kuid kõndisin päeva jooksul 9,89 km ehk 14 345 sammu. Vaba päeva kohta päris hea! 


14. mai
Hommikul udjasin 45 minutit crosstraineril, sest eilne kaalumine tegi tuju halvaks.
Tööle kõnnin hommikuti 1,5 km, lõuna ajal ilm soosis mu 3-kilomeetrist jalutuskäiku ja sain õhtulgi mõned lisasammud tatsata. 
Kokku 11669 sammu ehk 8,05 km - ise olen rahul! 

---

Ükspäev ostsin esimest korda elus melonit ja avokaadot. Avokaado seisis paar päeva ja lahti lõigates oli ülikahtlane, mistõttu viskasin ma selle minema. Küll aga avaldas mulle muljet melon, sõin terve vilja üksi ära (kahe päeva jooksul :)). Noh jah nädal aega pole kummikomme söönud (hõiskan enne nv-d ära, sest siis võib tagasilööke tulla) :P

2 comments:

  1. Aga avokaado on ju niiii hea! :D Kahju, et ära viskasid.
    Aga mul on hea meel, et sulle melon meeldis. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. proovin üsna pea kindlasti ära :)

      Delete