Thursday, May 29, 2014

plankimise rekord!

Neljapäeva, 29.05 hommikul olid eelmise päeva jooksmisest või üle-eelmise päeva rattasõidust jalad valusad, mõnus tunne!

  • 40 minutit crosstrainerit 
  • 70 sekundit planku :)



Õhtul kodus AB challenge, Day 2



-----------------------------------------

Reede. 30.05 hommikul 45 minutit crosstrainerit ja niikauakuijõuan planku, no vaadake ise (ma ei usuks muidu):
 



Ja pärast trenni vitamiinivesi:


Ja lõppu veel üks motivatsioonipilt:


nädala murdumispunkt - kolmapäev 28.05

Teisipäeval liitusin feissbuuki grupiga, mis hakkab üheskoos kõhulihaste challengeit tegema. Võtan ka seekord osa, kuigi kunagi sama kava tehes andsin 5-6. päeva paiku alla, sest füüsiliselt ei jõudnud lihtsalt nii palju. Kui sama probleem ka seekord peaks ilmsiks tulema, siis ei tee nt 25 istessetõusu järjest, vaid seeriatena, et kokku 25 saaks :)

Teisipäeva õhtul läks meel kurvaks, sest kaal oli hommikuse seisuga jälle tõusnud ja kõhuümbermõõt suurenenud 2 sentimeetrit. Tuleb end veel tõsisemalt käsile võtta!

Kolmapäev, esimene challence'i päev, läks ladusalt: kaks ringi kõhulihastele ette antud kava ning lisaks jooksin 4 km paduvihmas. Üliraske oli joosta, sest ma ei ole seda mõnda aega nüüd harrastanud. Algul jooksin paar minutit ja siis kõndisin kiirelt, jälle jooksin südapahakstundeni ning siis kõndisin. Pärast 3 kilomeetrit lendlesin kenasti ning jooksin lõpuni! 
Lisaks kõndisin 10 162 sammu, mis teeb 7,01 km. Sellise rõveda ilma kohta hää küll! :)


Ei, ärge vaadake, et kas ma osalesin mingil stiilipeol. Mul ei ole moodsamat talvist treeningjopet kui see 10a vana jope :D  ja jooksumütsi asmel panin ka kunagi peolt Saarema viina peapaela pähe :D  (silt muidugi kuklal, patsi all :P )



Õhtul poodi minnes ja tervislikke vahapalasid tööle ostes pidin pikali kukkuma - granaatõun maksab Prismas üle KOLME euro. Ma ei olnud nõus sellega ja haarasin parem 3 nektariini, mida pole ka aasta jagu kindlasti söönud.

Monday, May 26, 2014

kaal tõuseb


Meel on jälle must, ma sõin nädalavahetusel ülinormaalselt, alkoholi ei tarbinud ja isegi magusa välistasin peaaegu täielikult, sellest hoolimata näitas täna kaal 74,3kg. Üks kilo reedesega võrreldes rohkem. Kaks kilo minu maksimumist, algkaalust, veel puudu. Wtf nagu. Mott jälle nii maas. Ma nii palju lihastrenni teinud ja eile õhtul jõin hästi palju vett ka, ehk on see kehas? Õhtul kodus mõõdan end, ehk sealt mõni positiivsem tulemus.

Aga eile õhtul kõndisin 10 000+ sammu, sõitsin vastutuult rullidega 5,03 km ja täna hommikul 40 minutit jalgratta seljas + 63 sekundit planku. Parem kui diivanil pikutada!

pildid :)

Paljud on küsinud minust pilte. Sel nädalavahetusel komistasin fotoka otsa.

Ja vaatasin, et mu jalad polegi nii hullud. Vähemalt pruunina :D



..küll vajab tööd-tegemist aga keskkoht..

Thursday, May 22, 2014

kardio-life

Isverjuudas, eilse päeva jooksul käis minu blogi külastamas üle saja inimese. Ma poleks ealeski arvanud, et minu trennijutud nii paljusid huvitatada võiksid. Palun andke endast märku, kes te olete ja miks siia piilute. Ehk saan oma blogrolli veel mõne blogi, kelle tegemistele kaasa elada :)

Ma loodan, et see pealkiri, et spordiga hüvasti jätan, kedagi siia spetsiaalselt lugema ei kihutanud, sest ma ei kavatsegi lõpetada! Senikaua kui arst sportimise keelas, tegelen kardioga ikka edasi, sest fakkfakkfakk, ma olen kolme viimase päevaga 500 grammi juurde võtnud, aga liikunud oleks üksjagu:
  • täna hommikul 40 minutit crosstraineri peal 
  • 70 sekundit planki (vauu eks, poleks ealeski arvanud, et nii kaua suudan!)

Neljapäeval läbisin üksjagu maad:


Kolmapäeval:


Teisipäeval kõndisin lisaks trennile veel:

Wednesday, May 21, 2014

hüvasti sport!

Selles mõttes on ikka täiega perses seis, et eile öösel ärkasin julma puusavalu peale üles ning edasi ei saanud enam üheski asendis magada. End voodist välja lohitades määrisin spordikreemiga ja lootsin, et see leevendab olukorda nagu eelmisel korral. Ei leevendanud.

Päeval lugesin liigesevalust ka Nineli blogist ja ta utsitas mind ikka arstiga ühenduma. Minu perearst on Kosel, ise elan Tallinnas ja arsti vahetada ei soovi. Arst aga töötab paaril päeval nädalas minu tööajaga kattuvatel aegadel, ühel õhtul vist ka, aga siis ka raske löögile pääseda, mistõttu suhtleme tihedalt meilitsi. Kirjutasin talle väga detailselt pika loo nii eelmise korra puusavalust, selle taandumisest ning nüüdsest tuhast tõusmisest. Küsisin, et ehk saadab mu röntgenisse, see ju näitab kulumist ja midagi ehk veel. Ta kirjutas vastu, et minuealisel ei näita röntgen ilmselt midagi ning kirjutas mulle Movalis rohtu. Guugeldasin: süstelahus! Mõtlesin, et ju see ikka midagi muud tähendab kui SÜSTIMIST, aga siis loen ravimi infolehte edasi: süstima peaks arst või medõde. Whaataaa fffff.

Guugeldasin "movalis tablett" ja sain teada, et neid on õnneks tabletikujul ka, loodan, et arst kirjutas ikka neid välja :D .. ning mu paanika taandub. Hetkeks. Kuniks loen edasi kõrvalmõjudest: tromboosi tekkest, nägemishäiretest ja neist, mis ei ole nii sagedased.

Kui valu kahekümne päevaga ei taandu, palus arst uuesti tema poole pöörduda. Oh happy month!
Seniks aga ei miskit trenni vaid painutused ja venitused nii palju kui valu lubab. Täiesti perses!

Peika lubas, et armastab mind paksukesena ka, jess! :D

Tuesday, May 20, 2014

20. mai ülipalavas jõusaalis

Eile hõiskasin enne õhtut, sest täna hommikul oma tavapärasel kaalul kaaludes kaalusin siiski 73,2kg, eile arsti juures riietega 72 :(

Täna hommikul oli saalis väga umbne ning treenimine toimus tõmbetuule käes, kuid higi voolas ikka kenasti, nii palju, et ei jõudnud enne selle silma jõudmist ära pühkida. Vastik. Tunne. Silmas.

  • crosstrainer 10 min


  •  romanian deadlift 15 x 15 kg x 4 seeriat


  • kükid kangiga 20 x 15 x 4 seeriat


  • rinnalt surumine 10 x 3 kg x 3 seeriat


  • plank 50 sekundit!


  • kõhulihased 15 x 3 seeriat
    (küünarnukk ja vastaspoole põlv peaaegu kohtuvad)


Eilsel trennivabal päeval liikusin päris kenasti:

Monday, May 19, 2014

"te olete viis kilo ülekaalus!"

Esmaspäeval käisin töötervishoiu arsti juures, kus mulle teatati pärast minu kiunu "mul on silmanägemine aastatega kehvemaks küll jäänud :(", et minu silmanägemine on 120%-line. Päris hea tunne, aga enne seda tehti mind mõõtmisel 1 cm lühemaks (!) ja pärast kaalult maha astumist teatati, et ma olen viis kilo ülekaalus. Niimoodi prauhti! öeldigi. Ma jõudsin kiirelt öelda, et ma händlin seda teemat ja kui mul kirja oleks läinud 169 cm (kusjuures mõõdeti 168,5, aga süsteemi sisestati 168, värdjad!), oleks see ülekaalulises veel vähem kaalunud :)

Pärast seda läksin poodi lõunasööki ostma - 270 grammi ühepajatoitu (kui kaalikad, mis ära viskasin, välja arvata, sõin 200gr) ja pooleteisekilose meloni ning jalutasin nendega 5 km tagasi tööle. Fantastiline ilm, parim! Carpe diem! :)

Et täiesti pilditu postitus poleks, lisan siia nädalavahetuse hommikusöökide pildid:

 Täistera kaerahelbepuder rabarberi ja vaarikatega


Banaani ja vaarikatega :)

Sunday, May 18, 2014

17. mai - matkapäev :D

Hoolimata reedesest klubiringist läksin laupäeva hommikul kõndima, sest nii ilusate ilmadega on patt ruumis sees higistada - 6,5 km äratuseks.
Filtri teel on üliäge jalakäijate ringtee, mille suutsin nüüd ka jäädvustada:

Ringilt väljasõitude kohal ka sildid, kuhu kuskilt saab, üliäge :D

Õhtuks näitas minu pedomeeter sellist pilti:




 Siiani selle aasta rekord :)

Friday, May 16, 2014

Energiakliiniku külastusest

Käi jala! tervisekõnni osalejana sain kirja, et mind oodatakse Energiakliinikusse tasuta südame- ja veresoonkonna või lihaste ja liigeste bioresonants-uuringule. Kuna mul terve elu liigestega probleeme olnud, hiljuti ka väga muretsema panevalt puusaliigesega, siis broneerisin koheselt aja.

Enne kliinikusse minemist mõtlesin, et oii, kuidas ma sellest blogin, aga kui protseduur läbi sai, istusin ma seal nõutult ja ei osanudki selgusele jõuda, mis ma kogu asjast arvan.

Pähe pandi kõrvaklapid, parema käe pidin mingi metallplaadi peale panema, vasaku käega mingit pulka käes hoidma ja laserkiir suunati ka veel minu poole. See oli nii kummaline, nagu valedetektori all oleks :D Ainus, mida tundsin, oli surin plaadiloleval käel, selline imelik, aga mitte valus. Tädi ütles, et mida vähem juttu ta räägib, seda parem minu jaoks. Vaikus jätkus. Minu kõik lihased ja liigesed on väga heas seisus, küll on aga kopsud nõrgad (ohoh, ta ei olegi soolapuhuja vä?) ning kurgus on mingi stress. "Tegite just suitsu või? " ,"ei", "kurk on haige?", "ei, haige ei ole, natuke kipitab nagu küll, vist hakkan jääma.."
Kopsude kohta tõdesin, et need korduvatest kopsupõletikest jah vatti saanud ning ega ka suitsetamine head ei tee, mille peale tädi mulle suitsetamisest loobumise paketti pähe proovis määrida. "Jah, 240 eurot, aga see ei ole kallis, mõtle kui palju Sul tubaka peale raha kulub!".

Ja oligi kogu lugu. Ma ei tea, põnev oli seda seadet ja rakkude (ideaalset) seisukorda näha, aga kui ma oleksin teadnud, et see nii pointless on, ei oleks ma oma aega raiskama läinud. Seda, miks mu põlved/puusad/õlad raksuvad, ei osanud ta öelda ning seda selle seadmega seal ei pidavat nägemagi, aga sellepärast ma sinna tegelikult läksin, et kiiremini abi saada kui riikliku ortopeedi juurde kuid oodates. Ehk siis: tasuta lõunaid ei ole olemas! =)

14. -16. mai treeningud


16. mai - hommik jõusaalis

  • ergomeeter 10 minutit


  • kükid kangiga 20 x 15 kg x 4 seeriat


  • romanian deadlift 10 x 15 kg x 4 seeriat (uus raskus!)

  • plank 50 sekundit - viimati suutsin vaid 35, SUPER! 


  • crunchid 15 x 4 seeriat



  • plank 40 sek


  • harjutused küljele 15 x 4 kg x 2 seeriat mõlemale poolele


Õhtune sammulugeri näit:




15. mai
Trennivaba päev, kuid kõndisin päeva jooksul 9,89 km ehk 14 345 sammu. Vaba päeva kohta päris hea! 


14. mai
Hommikul udjasin 45 minutit crosstraineril, sest eilne kaalumine tegi tuju halvaks.
Tööle kõnnin hommikuti 1,5 km, lõuna ajal ilm soosis mu 3-kilomeetrist jalutuskäiku ja sain õhtulgi mõned lisasammud tatsata. 
Kokku 11669 sammu ehk 8,05 km - ise olen rahul! 

---

Ükspäev ostsin esimest korda elus melonit ja avokaadot. Avokaado seisis paar päeva ja lahti lõigates oli ülikahtlane, mistõttu viskasin ma selle minema. Küll aga avaldas mulle muljet melon, sõin terve vilja üksi ära (kahe päeva jooksul :)). Noh jah nädal aega pole kummikomme söönud (hõiskan enne nv-d ära, sest siis võib tagasilööke tulla) :P

Tuesday, May 13, 2014

toitumispäeviku täitmisest nutridata-s

Enamasti on mul see probleem, et nutridatas toitumispäevikut täites ja õhtul kokkuvõtet vaadates läheb meel mõruks. Väga harva kui ma saan süsivesikuid piisavalt ning seetõttu on rasvu ja valke tarbitud rohkem kui programm heaks peab.

Feissbuuki Naised trenni! grupis küsis keegi mind painanud küsimuse ning enamjaolt vastati, et see on okei. Jagati ka artiklit: http://www.kaalustalla.ee/blogi/kas-ja-kuidas-taiustada-toidupuramiidi/ . Väga kasulik lugemine!


Sellest hoolimata minu kaal ei lange, pigem tõuseb. Eile näitas kaal 500grammi rohkem kui eelmisel nädalal, ja täna 100 grammi rohkem kui eile. See meelt rõõmsamaks küll ei tee.

13. mai - jalgade päev

Eelmise nädala lõpp kadus käest. Sünnipäevad, emadepäev ja suvila-tsill tekitasid 4-päevase augu treeninggraafikus. Bad, bad! Aga vähemalt emadepäeval pakutud torti ei söönud, success!

  • crosstrainer 15 minutit


  • kallutused ette 20 x 10 kg x 4 seeriat



  • rinnalihas 10 x 10 kg x 3 seeriat


  • kükid kangiga 15 x 15 kg x 4 seeriat 



  • plank 35 sekundit (rekord!), teise raundiga 30 sek.

Wednesday, May 7, 2014

7. mai - jõusaalis

Hommikul ärgates korraks kahtlesin, kas ikka lähen trenni, sest öösel miskit jälle segas mu und, korduvalt.

6:33 vurasin juba crosstraineri peal, 20 minutit, pulss vahemikus 140-150



  • sirgete käte allatõmbed 20 x 37,5 kg x 3 seeriat




  • biitseps 10 x 37,5 kg x 3 seeriat (uus raskus!)





  • plank 40 sekundit





  • plank 30 sekundit





Kokku 46 minutit, enesetunne hea! =)

*Edit:
Õhtul ei saanud ka kodus vahtida, tegin kerge 5 km kõnni-ringi. Kokku kõndisin päeva jooksul üksjagu: