Thursday, April 10, 2014

rõõmsaid uudiseid!

Kolmas järjestikune trennipäev.
Võtsin kasutusele ka kellegi (ma ei mäleta) soovitusel True Weight äpi, kuhu iga(trenni)päevaselt oma kaalu sisestan, sest mul kodus kaalu ei ole. Mul on õiguspoolest nii väike kodu, et ühtegi lisaasja sinna sisse ei mahu. Pole mul ju siiani ka veel pesumasinat, olgugi, et seal juba kolm aastat elanud olen :D Eniveis, see äpp näitab suuremaid numbreid kui mu reaalne kaal (arvestab ka kehas olevat võimalikku vett vms), mistõttu on natuke nukker rakendus :P

Täna kaalusin end üle pika aja täiesti alasti ning see number oli 72,9 kg. Plätude ja riietega, ehk tavalises varustuses, 73,3 kg. Veel paar nädalat tagasi oli kaalutablool number 77.. arvata võite, et olen happy puppy! :) Seda enam kui paar päeva tagasi vanematekodus käies märkas väike venna (ja hiljem ka ema), et olen keskkohast saledamaks jäänud. Mu meelest ei ole mul enam sangasid ka nii palju üle püksiääre kui vanasti ja püksid ei ole pepu ümber ka nii hullult. Eile unustasin end mõõta, aga ju peika vaatab olukorra üle nädalavahetusel kui ta jälle tagasi pealinnas on, im sõuu iksaiteeed!
Aga täna oli ka nii tunne, et peaks crossi peal pikema trenni tegema, pulss oli ikka 122-125 ringis ning kenasti võttis rindade alt higiseks :D kuid siiski..
  • crosstrainer 10 min

  • kummardused kangiga 20 x 10 kg x 4 seeriat


  • kükid kang turjal 15 x 15 kg x 4 seeriat

  • jalatõsted 10 x 3 seeriat mõlemale jalale (tegin nagu pilateses: emsalt heitsin mati servaga paralleelselt mati kaugeimasse serva külili, seejärel tõstsin jalad ette diagonaali ning asusin tegutsema, tõstetava jala kanda võimalikult kaugele lükates. PS! mati ja keskkoha vahele peab jääma auk :))

  • kõhulihased (crunchid) 12 x 3 seeriat

  • puusatõsted 20 tk

2 comments:

  1. Juhuuu!! :)) Sinu kaalunumber on mulle eeskujuks, pean järgi jõudma (kuigi sa jõuad ilmselt eest ära minna. :D).
    Keep up the good work!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu toitumisharjumusi ja Sinu treeneri karmi kätt arvestades ilmselt hakkad Sa skoorima :D

      Delete