Tuesday, April 1, 2014

Ohtlikud vahepalad

Leidsin jälle toreda lugemise kehatrimmi.ee portaalist. Meeldib väga ,et on toodud ära ka võrdlus kui palju toodet tarbida võid, et päeva norm täis saada :D

Etteantud vahepalad sobivad pigem neile, kes tahavad kaalu juurde võtta, sest nendega on kerge oma kaloraaži täis süüa.

Kohuke
Pidevalt räägitakse, et piimatooted on kasulikud ja neid peab sööma. Mis saab veel parem olla kui üks pisike maius kohukese näol? Ühe kohukese kaal on umbes 50g. 100g kohukest annab keskmiselt 350kcal ehk ühest kohukesest saad juba 175kcal. Ühele mittetreenivale naisele on 8–9 kohukest kogu päevane toit.

Kuivatatud puuviljad/marjad
Kui on kiire, siis on hea pakk kuivatatud puuvilju läheduses hoida. Neid on lihtne süüa nii arvutis olles või autoga sõites. Ühe paki suurus on ca 150–200g ja kokku annab see 400–600kcal. 3 pakki on seega juba kogu päevane kaloraaž.

Pähklid
Jah, pähkleid on kasulik süüa, aga kas on mõtet just terve pakk korraga ära süüa? Kindlasti mitte, sest korraks võid pakist kõhu täis saada, aga see on juba suur osa päevasest kaloraažist. Üks pakk pähkleid on umbes 100g ja see annab kokku 500–700kcal. 2–3 pakki oleks kogu päevane kaloraaž.

Knorri kiirpuder
Kiirpuder tundub mõnus ja kiire lahendus, sest ainus, mis teha tuleb, on kuum vesi peale valada. Korraks tekib täiskõhutunne, aga tunni aja pärast on kõht jälle tühi. Üks pudrutops annab 270kcal ja peale süsivesikute seal midagi eriti ei ole. Kui süüa 5 topsi päevas, siis ongi juba päevane kaloraaž täis söödud.

Fitness batoonid
Nimi on uhke ja kõlab nii nagu võiks seda piiramatult süüa. Reaalsus on aga see, et üks batoon on umbes 25–50g ja koosneb suuresti ainult suhkrust. 25g batoon annab ca 100–150kcal ja suurem 200–300kcal. Ehk umbes 10–12 väikest batooni ja 5–6 suurt batooni on päevane kaloraaž.
Taavi Merisalu kehatrimmi.ee peatreener

Allikas:
http://www.kehatrimmi.ee/toitumine/suutud-vahepalad/

Aga kohukesed maitsevad niii hästi ju! :/

No comments:

Post a Comment