Wednesday, April 9, 2014

9. aprill - jalgade päev digimuutus kardioks

Mõni päev on kohe nii, et tunnen, et täna on kardiopäev. Võtsin küll kindad saali kaasa, aga kui soojenduse 10 minutit crosstraineril otsa hakkas lõppema, oli higi lahti ja lisasin algselt jalgade treeningpäeval (khm) crossile veel 25 minutit juurde (hommikuti kahjuks ei ole rohkem aega). Ülimõnus oli. Trenni lõpuks tabasin end mõttelt, et homme hommikul võiks ju õues koos päikesetõusuga ühe pisikese jooksuringi teha, will see ;)

Täna siis jälle mõõtmisepäev, järjestuses juba TEINE :D

Tahtsin ausalt täna trennis Endlit (e.k selfie, enekas) teha, sest mitu inimest on tahtnud, et pilte lisaksin, aga saalis oli nii palju rahvast, et ma ei tahtnud, et nad mind kui tauni vaataksid :D Riietusruumis oli minuga samas vahes üks tädi, kelle silme ees ei olnud mul ka piisavalt julgust peegliga klõps ära teha või teda paluda.. :D Proovin oma viga parandada.


Teie lilla särgiga tüdruk Audentesest

6 comments:

  1. Mis kell su päev siis hakkab, et suudad hommikul trenni teha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sain juba oma küsimusele vastuse. Respect, et suudad end hommikul nii vara liigutama hakata. :D Enne kooli ei suudaks ma elu sees veel trenni teha, seda enam et enamus päevad algavad kell 8 hommikul.

      Nii tubli oled! Ja endiselt, blogi on nii lahe. Loeng läheb küll täna hukka. :D

      Delete
    2. eks talvel pimedaga oli raskem, aga inimene harjub kõigega ;)
      hommikuti hakkasin sellepärast käima, et õhtuti lihtsalt saali ei mahu. tegelikult ma sõidan trenni 30 minutit (+ tagasitulekutee) kuid kodule lähemal mõistliku interjööri, varustuse ja hinnaga kohta ei leia, peangi vist rohkem panustama värskes õhus treenimisele (aja kokkuhoid!), samas kui ma niikunii maksan kuumaksu, siis jälle... :D

      Delete
    3. Mina just eile avastasin, kui palju ilm mu võimeid mõjutab. Eile oli nii ilus ilma ja jalatrenn Annekanali ääres läks ülihästi. Mind üldse kohe ei tõmba kuskile siseruumi trenni tegema.

      Delete
    4. välijõusaalid on khuulid, Tallinna kesklinnas väga selliseid ei kohta. aga piltepilte või videosid trennidest ka palun!! :D

      Delete
    5. Eile just lasin oma "treeneril" klõpsutada. Kui ma loengu üle elan, on lootust õhtuks video/pildid blogisse üles saada. :D

      Delete