Tuesday, April 29, 2014

29 .aprill

Eelmisel nädalal olin haige ja lasin kehal puhata, et asja mitte hullemaks teha.
Hästi kummaline lugu on see, et praegusel ajal on nii paljudel liigestega mingid jamad. Ega siis minagi saanud kõrvale jääda. Pea nädal aega valutab mu vasak puus nii hullult, et liigun longates. Arvasin, et ma eelmise nädala pikkade kiirkõndidega tapsin ta ära, aga ei läinud valu üle ka nädalavahetusel, kui kõndisin 3000-6000 sammu päevas. Spordikreemiga määrimine leevendas olukorda, aga vaid mõneks tunniks. Ei tea, eitea, aga nii nukker oli täna hommikul trenni minna ja avastada, et ma ei saa midagi teha - KÄTEPÄEV!

  • crosstrainer 20 minutit


  • sirgete käte allatõmbed 20 x 37,5 kg x 4


  • biitseps 15 x 25 kg x 4


  • rind 10 x 3-kilosed hantlid x 3

Ja nii kiirelt need hommikused trennid lõppevadki, tööletööle!

2 comments:

  1. Replies
    1. Oi, oled ka mu pesa üles leidnud!
      Aitäh ilusate sõnade eest, ise oled samasugune! :P

      Delete