Wednesday, April 23, 2014

22 aprill - haigena treenimas

See lühikeste varrukatega hängimine mõttega "mine tea, mil jälle pärast poolaastast pausi päikest näha saab!" lõppes ilmselgelt meeletu kurguvalu, nohu ja palavikuga. 
Otsustasin, et esmaspäeval lasen organismil taastuda, kallan aga teed omale sisse ja olen rahulikult kodus. Töölt tulin pool teed jala, mis tähendas, et tööpäeva lõppedes olin kõndinud 6 km. Loomulikult ei suutnud mu terve õhtu kodus istuda ning läksin ja tegin ühe 3-kilomeetrise õhtuse jalutuskäigu. Trennivabal päeval ~10km kõndida - not bad!



Mingis FB trennikommuunis otsis minu kandis elav tsikk kõndimiskaaslast, pakkusin end välja, aga kui tuli esimene päev, kui pidime minema, hakkasid vabandused tulema. Nüüd nädal möödas ja ei ole temast kippu ega kõppu kuulda. Aga see mind ei sega, käin ikka üksi edasi :)

Teisipäeval oli tervis juba veidi parem ja otsustasin uut jalutusringi otsima minna (viga, kolmapäeval suren)

Tulemus:

  • kiirkõnd ~6 km - endomondo kindlasti valetab. Kammoon, kui tavakiirusel kõnnib inimene 6 km/h, siis ma kõndisin ikka kiiresti ja tunniga 5,33 km või? Ja kust see kiireim 20,4 tuleb, ma isegi ei liikunud ühegi abivahendiga, et a la sisse unustasin kui bussiga sõitsin vms. Kahjuks pedomeetrit kodust lahkudes ei vaadanud, et fikseerida.


 
  • 15 x 3 kükki
 
 
  • jala hoidmine kõrval (püsti seistes), 5 sek mõlemat jalga, 7sek, 10sek, 15sek.  mõtte sain siit
 
 
  •  crunch'id 15 x 3
 
  •  puusatõsted 15 tükki, hiljem nö sillas seis kaua kannatan.






    Õhtuks:



No comments:

Post a Comment