Tuesday, April 15, 2014

15. aprill

Öösel magasin hästi kehvasti ja kuna peika on ka sel nädalal kodus, on hommikul poole kuuest voodist tema kõrvalt lahkuda eriti raske. Kuid siiski-siiski!


  • crosstrainer 30minutit (jälle oli nii-nii hea, ma tahakski ainult kardiotada vist!) Aga ma olen nüüd ka seda usku, et usun, et kardio põletab kaloreid vaid senikaua kui ma neid teatud liigutusi teen, lihastrenni puhul on toime pikaajalisem. Mõtle kui mõnus - istun kontoris ja kalorid põlevad! Ning järgmisel kahel päeval on mõnus lihasvalu ka.. mm

  • kallutused 20 x 10 kg x 3 seeriat (oo, kaunis pepu!)


  • kükid kang turjal 15 x 15 kg


Nädalavahetusel sõin kenasti saiakesi ja patustasin ka coca-ga. Täna hommikul kaalule astusin kartsin, et olen raskemaks muutunud, aga ei, kaal on grammi pealt paigas :)
Libastumised kuulvadki asja juurde, i think :)

No comments:

Post a Comment