Tuesday, April 29, 2014

29 .aprill

Eelmisel nädalal olin haige ja lasin kehal puhata, et asja mitte hullemaks teha.
Hästi kummaline lugu on see, et praegusel ajal on nii paljudel liigestega mingid jamad. Ega siis minagi saanud kõrvale jääda. Pea nädal aega valutab mu vasak puus nii hullult, et liigun longates. Arvasin, et ma eelmise nädala pikkade kiirkõndidega tapsin ta ära, aga ei läinud valu üle ka nädalavahetusel, kui kõndisin 3000-6000 sammu päevas. Spordikreemiga määrimine leevendas olukorda, aga vaid mõneks tunniks. Ei tea, eitea, aga nii nukker oli täna hommikul trenni minna ja avastada, et ma ei saa midagi teha - KÄTEPÄEV!

  • crosstrainer 20 minutit


  • sirgete käte allatõmbed 20 x 37,5 kg x 4


  • biitseps 15 x 25 kg x 4


  • rind 10 x 3-kilosed hantlid x 3

Ja nii kiirelt need hommikused trennid lõppevadki, tööletööle!

Wednesday, April 23, 2014

22 aprill - haigena treenimas

See lühikeste varrukatega hängimine mõttega "mine tea, mil jälle pärast poolaastast pausi päikest näha saab!" lõppes ilmselgelt meeletu kurguvalu, nohu ja palavikuga. 
Otsustasin, et esmaspäeval lasen organismil taastuda, kallan aga teed omale sisse ja olen rahulikult kodus. Töölt tulin pool teed jala, mis tähendas, et tööpäeva lõppedes olin kõndinud 6 km. Loomulikult ei suutnud mu terve õhtu kodus istuda ning läksin ja tegin ühe 3-kilomeetrise õhtuse jalutuskäigu. Trennivabal päeval ~10km kõndida - not bad!



Mingis FB trennikommuunis otsis minu kandis elav tsikk kõndimiskaaslast, pakkusin end välja, aga kui tuli esimene päev, kui pidime minema, hakkasid vabandused tulema. Nüüd nädal möödas ja ei ole temast kippu ega kõppu kuulda. Aga see mind ei sega, käin ikka üksi edasi :)

Teisipäeval oli tervis juba veidi parem ja otsustasin uut jalutusringi otsima minna (viga, kolmapäeval suren)

Tulemus:

  • kiirkõnd ~6 km - endomondo kindlasti valetab. Kammoon, kui tavakiirusel kõnnib inimene 6 km/h, siis ma kõndisin ikka kiiresti ja tunniga 5,33 km või? Ja kust see kiireim 20,4 tuleb, ma isegi ei liikunud ühegi abivahendiga, et a la sisse unustasin kui bussiga sõitsin vms. Kahjuks pedomeetrit kodust lahkudes ei vaadanud, et fikseerida.


 
  • 15 x 3 kükki
 
 
  • jala hoidmine kõrval (püsti seistes), 5 sek mõlemat jalga, 7sek, 10sek, 15sek.  mõtte sain siit
 
 
  •  crunch'id 15 x 3
 
  •  puusatõsted 15 tükki, hiljem nö sillas seis kaua kannatan.






    Õhtuks:



Monday, April 21, 2014

20. aprill - õuetreeningud

Tundus imelik ärgata ka pühapäeval kui koheselt trenniriideid selga poleks visanud. Seega jälle nõks üle 1 km jooksin jõusaali, seal rahmeldasin üksjagu ja tagasi 1 km jooksu. Peale minu eksis sinna korraks ära üks teinegi trennihull. Päeval on ilmselt rohkem rahvast, pühapäeval kell 8 hommikul peale minu ja kõrvalasuvas koerte aedikus haigutavate koerteomaniku kedagi rohkem näinudki =)


  • 100 käetõmmet (meenutab ergomeetrit, aga pane tähele: kõik seadmed on parlanksis enda kehakaaluga!)



  • 12 x 4 käelüket (mida kergem ääs, seda vähem tööd kätele :D )



  • kükid 15 x 4


  • 10 min "ellips" (töötavad vaid jalad, kätega saab pulgast kinni hoida)



  • kükid 15 x 3 


  • küljed 7 min (pilti kahjuks pole kuid hoiad kätega pulgast kinni ja liigutad kahte jalga koos vasakule ja paremale, töötavad külgmised lihased)

Leidsin omale uue spordijoogi:
Valmistatud Eestis!

Ja õhtuks näitas luger seda:


*Kükipildid rottisin google-ist, teised tegin ise :)

19. aprill - õuepäev

Otsustasin juba eile, et ma ei viitsi teise linnaotsa ilusatel ilmadel ronida ning proovin Tiigipargi välijõusaalis treenida. Jooksin sinna 1km, treenisin 25 minutit kohapeal ning tagasi koju 1 km jooksu. Hästi kummaline oli asja juures see, et pärast jõutrenni koju joosta oli tunduvalt kergem kui sinna jooksmine. !?




jalad hakkavad vaikselt juba kuju võtma :)



Päeval käisime Pääsküla rabas, loe lähemalt siit, jalutamas ja hängimas, kokku 5,41 km, ajee! :)
 kui teised sõid saiakuubikutega salatit, sushit 
või niisama nänni, siis minu söök oli see :)


Teistele ütlen ikka lohutuseks tihti, et kaal on vaid number ja loeb see, et mõõdud vähenevad, riided seljas paremini istuvad või sootuks suureks jäävad kuid ometi on nii halb tunne kui kaal juba nädal aega sama numbrit näitab.. kuigi ühed püksid on natuke laiaks jäänud, mistõttu pärast viimast mõõtmist, 2. aprillil, mõõtsin täna järgmised, et näha muutust.
Kõhuümbermõõt suurenenud 1 cm (mõõtsin ka pärast söömist), käsivars kahanenud 1 cm, reis ning pepu 2 cm kahanenud. :) 

Õhtul näitas pedomeeter järgmist:

Friday, April 18, 2014

18. aprill

Hommikul kohe kaheksast olin treeninsaalis kohal puhtalt seetõttu, et see nii hilja alles avati. Pühad ei ole aeg mahamagamiseks. Enam! :)

  • Ellips 90 minutit

Pärast seda pikk aurusauna külastus ning jalutusäik Kadriorus.

Õhtuks näitas pedomeeter järgmist:
 


Wednesday, April 16, 2014

16. aprill

Lohutasin end ärgates, et eile tegin ju kaks trenni, täna võib vabamalt võtta.

Kõndisin päeva jooksul enam kui 8 kilomeetrit kuid siiski olid õhtul süümekad, et päris trenni ju siiski teinud pole. Ja läksin jooksma. Jooksin 3,19 kilomeetrit, mis on 200 meetrit enam kui eelmisel korral. Alustuseks hea küll!


Nillisin jälle seda Tiigiveski pargi välijõusaali, ehk järgmisel korral mässan seal ka. ;)

Tuesday, April 15, 2014

15. aprill vol 2

Pärast tööd oli energiat veel palju ning vedasin end Shindosse. Tegemist venitustrenniga, kus aegajalt ikka käin.














Oleksin hea meelega kardiotrenni pikemalt teinud kui hommikune trenniaeg lubab, aga tipptunni ajal on raske riietusruumis vaba kappi leida, mis siis veel jõusaali ummikust rääkida :D

 

Lisaks on Audenteses käimas tervisenädal, mille raames müüakse pulsikellasid/kaalusid soodsamalt kui muidu (Beureri pulsika sai juba 29.90 € eest), sai teha jalalaba digiuuringut (see oli suht pointless tegelikult, sain teada seda, mida varemgi teadsin :D ), juua erinevaid spordijooke ja süüa valgubatoone, soalariumit külastades tasuta kreem jne. Põnev oli muidugi, nii palju sagimist :D

Hommikul väljusin kodust trenni 5:50 ja koju naasesin kell 20:00, mille sisse jäidki kaks trenni ja töö, that's it! Megaväsinud olin. Shindost terve õhtu turi valutas, ei tea, kas tegin siis midagi valesti või lihtsalt pinge.

15. aprill

Öösel magasin hästi kehvasti ja kuna peika on ka sel nädalal kodus, on hommikul poole kuuest voodist tema kõrvalt lahkuda eriti raske. Kuid siiski-siiski!


  • crosstrainer 30minutit (jälle oli nii-nii hea, ma tahakski ainult kardiotada vist!) Aga ma olen nüüd ka seda usku, et usun, et kardio põletab kaloreid vaid senikaua kui ma neid teatud liigutusi teen, lihastrenni puhul on toime pikaajalisem. Mõtle kui mõnus - istun kontoris ja kalorid põlevad! Ning järgmisel kahel päeval on mõnus lihasvalu ka.. mm

  • kallutused 20 x 10 kg x 3 seeriat (oo, kaunis pepu!)


  • kükid kang turjal 15 x 15 kg


Nädalavahetusel sõin kenasti saiakesi ja patustasin ka coca-ga. Täna hommikul kaalule astusin kartsin, et olen raskemaks muutunud, aga ei, kaal on grammi pealt paigas :)
Libastumised kuulvadki asja juurde, i think :)

Sunday, April 13, 2014

13. aprill - selle nädala viies trenn!

Pühapäeva hommikul kell 8 ei ole mingi probleem mul jõusaalis enda kehaga tööd teha, seda pärast sel nädalal 4 olnud trenni ja pärast laupäevast 11-kilomeetrist kõndimist. Ma ise olen väga rahul!

Olen mõned päevad testinud ka endomondot, see näitab ikka veidi suuremat läbitud maad kui pedomeeter. 11 kilomeetri kohta näitas pea 500m rohkem kui Omroni sammulugeja. Aga sellegipoolest üsna täpne, arvasin, et on hullem vahe. 


Pühapäevasest trennist:

  • ellips 30 min (viimasel ajal ma võikski kardiotama jääda!)


  • sirgete käte allatõmbed 20 x 37,5 kg x 3 seeriat


  • biitseps 20 x 25 kg x 3 seeriat

  • kõhulihased 5 x 3 seeriat

Friday, April 11, 2014

11. aprill - nädala neljas trenn

Nädala neljas järjestikune trenn. Väsimust veel ei ole, kuid hommikuti on endiselt kiire.
 
  • ellips 10 min

  • väljaasted 10 x 10 kg x 2 seeriat


  • kallutused ette, kangiga 20 x 10 kg x 4 seeriat


  • jalatõsted 12 x 3 seeriat (jälgi, et keskkoha ja mati vahele jääks auk, mitte ei pikuta niisama matil)


  • kõhulihased 12 x 3 seeriat

  • plank 35 sekundit (rekord!)


  • puusatõsted 10 x 3 seeriat

Thursday, April 10, 2014

rõõmsaid uudiseid!

Kolmas järjestikune trennipäev.
Võtsin kasutusele ka kellegi (ma ei mäleta) soovitusel True Weight äpi, kuhu iga(trenni)päevaselt oma kaalu sisestan, sest mul kodus kaalu ei ole. Mul on õiguspoolest nii väike kodu, et ühtegi lisaasja sinna sisse ei mahu. Pole mul ju siiani ka veel pesumasinat, olgugi, et seal juba kolm aastat elanud olen :D Eniveis, see äpp näitab suuremaid numbreid kui mu reaalne kaal (arvestab ka kehas olevat võimalikku vett vms), mistõttu on natuke nukker rakendus :P

Täna kaalusin end üle pika aja täiesti alasti ning see number oli 72,9 kg. Plätude ja riietega, ehk tavalises varustuses, 73,3 kg. Veel paar nädalat tagasi oli kaalutablool number 77.. arvata võite, et olen happy puppy! :) Seda enam kui paar päeva tagasi vanematekodus käies märkas väike venna (ja hiljem ka ema), et olen keskkohast saledamaks jäänud. Mu meelest ei ole mul enam sangasid ka nii palju üle püksiääre kui vanasti ja püksid ei ole pepu ümber ka nii hullult. Eile unustasin end mõõta, aga ju peika vaatab olukorra üle nädalavahetusel kui ta jälle tagasi pealinnas on, im sõuu iksaiteeed!
Aga täna oli ka nii tunne, et peaks crossi peal pikema trenni tegema, pulss oli ikka 122-125 ringis ning kenasti võttis rindade alt higiseks :D kuid siiski..
  • crosstrainer 10 min

  • kummardused kangiga 20 x 10 kg x 4 seeriat


  • kükid kang turjal 15 x 15 kg x 4 seeriat

  • jalatõsted 10 x 3 seeriat mõlemale jalale (tegin nagu pilateses: emsalt heitsin mati servaga paralleelselt mati kaugeimasse serva külili, seejärel tõstsin jalad ette diagonaali ning asusin tegutsema, tõstetava jala kanda võimalikult kaugele lükates. PS! mati ja keskkoha vahele peab jääma auk :))

  • kõhulihased (crunchid) 12 x 3 seeriat

  • puusatõsted 20 tk