Friday, March 28, 2014

Trenni kasulikkusest

Toitumisnõustaja Kris Gunnars kirjutab portaalis Business Insider, et on oma töös teinud mitmeid tähelepanekuid ja peab oluliseks, et kõik neid asju teaks.
  1. Jõutreening teeb luud tugevaks.
  2. Jõutreening teeb lihased tugevamaks ja seega kõik igapäevatoimetused kergemaks. Vananedes lihased kärbuvad ja jõutreening aitab seda protsessi aeglustada.
  3. Inimkonna tervis tervikuna paraneks juba siis, kui me kõik kõnniksime rohkem.
  4. Trenn on parim ravim.
  5. Kaalu langetamise ja tervise parandamise jaoks pole vaja ametlikku treeningprogrammi. Leia omale tegevus, mis paneb sind liikuma, ja tegele sellega.
  6. Treening ravib kerget või mõõdukat depressiooni sama hästi kui ravimid, kuigi ravimid mõjuvad kiiremini.
  7. Trenn ilma tervisliku toitumiseta kaalu enamasti ei mõjuta.
  8. Selleks, et teatud piirkondadest rasva kaotada, pole mõtet teha vaid kindlaid harjutusi (nagu istessetõusud kõhu jaoks).
  9. Treening suurendab verevoolu ajju ja tõstab neurotrooflise faktori (BDNF) osakaalu. See mõjub ajule kui väetis. Kui tahad, et mõistus säiliks, tee regulaarselt trenni ka vanemas eas.
  10. Kuna see on küsimus, mis tuleb esile väga sageli, pean seda lisaks rõhutama – kui sul ei õnnestu treeninguga piisavalt alla võtta, on probleem ilmselt toitumises.
 
 
Allikas: http://naine24.postimees.ee/2742088/kumme-asja-mida-igauks-peaks-trennist-teadma 
 
Selline vahva lugemine töönädala lõpuks. Kuigi selle punkt 7 kohapealt ma natuke vaidleks enda näitel vastu. Või see "enamasti" tähendabki seda!? :)

No comments:

Post a Comment