Wednesday, March 26, 2014

Terve Eesti Eest!

Eile otsustasin endale Endomondo tirida ja ühineda liikumisaktsiooniga. Eks näha ole kui palju mul püsivust jätkub (3G ei ole koguaeg järel, sest aku, akuuuuu :D )
Varasemalt olen Käi Jala! võistlussarjadest edukalt osa võtnud (midagi küll auhinnaks saanud pole, aga ega ma sellepärast liigugi :) . Mulle meeldib eelkõige näha neid numbreid perioodi lõpus, näiteks näha mitu km aastas liikunud olen või mitme sõõriku jagu kaloreid põletanud, vot see on hea tunne!

endomondo
Kahju, et jõutrenniga kilomeetreid juurde ei lisandu :(



Pärast teisipäevahomimkust jõutrenni selgus, et mu selg on ikka rabaskäiguga väga ära külmetatud ning õhtuks ei suutnud ma end isegi sirgeks ajada, sest selg oli niinii valus. Better be, et see valu õhtuks ära läheks, mul trenn ju bronnitud!

Täna leidsin huvitava (noh ma täidan kõiki neid sovoitusi :D ) artikli ainevahetuse kiirendamise kohta :)

No comments:

Post a Comment