Friday, March 21, 2014

21. märts - jõusaalis / söögijuttu


Viimasel ajal on hull magusaisu, see ei ole eriti eriline sündmus. Rohkem imestasid mind viimased paar nädalat kui magusa isu praktiliselt puudus. Täna võtsin tööle kaasa halvaad, ehk pole nii hull kui ülimagus šokolaad :)
Eile ostsin lõunaks Maksimarketist kirjut salatit (kurk-kapsas-porgand-redis) ja tatart, mida saan veel tänagi lõunaks süüa. Esimest korda elus sõin redist eile, ei olnudki nii hull! Ja vaikselt, tasapisi hakkavad ka kapsa-porgandi kombod mul söögitorust alla minema (siiani olen salatit ostes ikkagi enamiku ära visanud, sest ühe kahvlitäie vägistan omale sisse, rohkem eriti mitte).
Söögilisanditest veel niipalju, et A + E vitakaid söön (peamiselt näonaha pärast), kuid kalamaksaõli süüa ei saa, see tekitab mul nii hullu söögiisu. Ohjeldamatu. Mu kunagine kolleeg ütles, et veneajal anti lastele kalamaksaõli kui neil söögiisu ei olnud, no selge siis, miks ma oma kontorilauda juba sööma tahtsin hakata tablade ajal :D



Hommikul läksin jälle jõusaali, seekord naisi ei olnud, vaid mina ja mehed kangi rebimas :D Just siis kui mõtlesin, et oleks tarvis 10kg kang vahetada 15 vastu, siis võttis üks kutt selle mu eest ära. Ta oli hull kõrend, seega tal oligi seda rohkem vaja kui mul :) (pärast kükkide jaoks sain tagasi, jesssikas)
  • crosstrainer 25 minutit

  • rinnalihas 12 x 3kg x 3 seeriat

  • triitseps 15 x 4kg x 3 seeriat


  • poolkükk kang ees 15 x 10kg x 4 seeriat

  • kükk kang turjal 10 x 15kg x 4


  • küljepainutused 15 x 4kg x 3 seeriat mõlemale poolele

No comments:

Post a Comment