Monday, March 31, 2014

30. märts - jõusaal + õuetrenn

Kellakeeramisest ei lasknud ma end häirida ning ärkasin ilma äratuskellata ka sel päeval kell 6:30 ning läksin unetusest trenni, peika jäi koju magama, mõistagi :)

Trennis oli meid kokku vaid neli inimest, ülimõnus. Naised kangi ka ei rebi, seega jõu-alal olin täitsa üksi.

  • 50 minutit crosstrainerit


  • triitseps hantlitega, 15 x 3 kg x 3 seeriat

  • biitseps hantlitega 15 x 3 kg x 3 seeriat
  • väljaasted (siiani olin kohapeal teinud, nüüd liikusin) 15 x 10 kg kang x 4 seeriat



  • reie tagumine osa 15 x 13,6 kg x 3 seeriat




Kui te arvate, et see trenn oli iizibiizi, siis eieiei. Ma tahtsin väljaasteid veel rohkem teha, aga jalad olid nii süldid. Täna, esmaspäeval, on trepist käimine ja istumine/tõusmine ikka pingutustnõudev :D

Pühapäeval tsillisime veel looduses ja kõndisin kokku veidi üle 7 km. Ilus!

Friday, March 28, 2014

28. märts - puhkepäev =)

Tehes kolmel järjestikusel päeval üsna rasket trenni ja kõndinud iga päev ~6 kilomeetrit lisaks, kustusin kolmanda päeva õhtul üsna varakult ära.
Mistõttu tänahommikune trenn jäi ära, sest väsinuna trenni minek on üsna tulutu.
Loodan väga, et nädalavahetusel on head ilmad ning kui ei saa kuhugi RMK metsarajale mindud, siis liigume jalgsi kindlasti palju mööda linnaparke ringi :)
Ja lõpetuseks kena motivatsioonipilt:
 

Trenni kasulikkusest

Toitumisnõustaja Kris Gunnars kirjutab portaalis Business Insider, et on oma töös teinud mitmeid tähelepanekuid ja peab oluliseks, et kõik neid asju teaks.
  1. Jõutreening teeb luud tugevaks.
  2. Jõutreening teeb lihased tugevamaks ja seega kõik igapäevatoimetused kergemaks. Vananedes lihased kärbuvad ja jõutreening aitab seda protsessi aeglustada.
  3. Inimkonna tervis tervikuna paraneks juba siis, kui me kõik kõnniksime rohkem.
  4. Trenn on parim ravim.
  5. Kaalu langetamise ja tervise parandamise jaoks pole vaja ametlikku treeningprogrammi. Leia omale tegevus, mis paneb sind liikuma, ja tegele sellega.
  6. Treening ravib kerget või mõõdukat depressiooni sama hästi kui ravimid, kuigi ravimid mõjuvad kiiremini.
  7. Trenn ilma tervisliku toitumiseta kaalu enamasti ei mõjuta.
  8. Selleks, et teatud piirkondadest rasva kaotada, pole mõtet teha vaid kindlaid harjutusi (nagu istessetõusud kõhu jaoks).
  9. Treening suurendab verevoolu ajju ja tõstab neurotrooflise faktori (BDNF) osakaalu. See mõjub ajule kui väetis. Kui tahad, et mõistus säiliks, tee regulaarselt trenni ka vanemas eas.
  10. Kuna see on küsimus, mis tuleb esile väga sageli, pean seda lisaks rõhutama – kui sul ei õnnestu treeninguga piisavalt alla võtta, on probleem ilmselt toitumises.
 
 
Allikas: http://naine24.postimees.ee/2742088/kumme-asja-mida-igauks-peaks-trennist-teadma 
 
Selline vahva lugemine töönädala lõpuks. Kuigi selle punkt 7 kohapealt ma natuke vaidleks enda näitel vastu. Või see "enamasti" tähendabki seda!? :)

Thursday, March 27, 2014

27. märts - jõusaalis

Päikesetõus oli imetabane ja ma olin nii õnnelik, et ma hommikuti end niivõrd vara voodist püsti ajan ja tegutsema hakkan - päev kohe palju pikem!

  • ergomeeter 12 minutit


  • sirged käed 15 x 37,5 kg x 3 seeriat
  • biitseps 15 x 25 kg x 3 seeriat

  • rinnalihas 15 x 3 kg x 3 seeriat


  • kummardused kang ees 15 x 10 kg x 3 seeriat

  • kükid kang turjal 15 x 15 kg x 3 seeriat

  • venitused (tundsin pärast teisipäevast trenni ja eilset jooksu, et reie tagumised lihaseid on kuidagi lühikesed, kõndimisel valus. tegin täna neile pikad venitused :))




Mul on täiesti kõrini sellest, et Audenteses on igal masinal oma raskusega raskusplaadid, F U nagu. Täna käisin reaalselt kolm masinat läbi ja katsusin, kõikidel oli 2. astme raskused erinevad. Päris hea on nii treenida ja progressi kirja panna ju.

26. märts - aasta esimene jooks

Kolmapäevaks oli selg enamvähem, esialgu mõtlesin õhtul pilatesse minna, et ehk see aitab hästi paranemisele kaasa kuid õhtul oli nii ilus ilm, et ma ei raatsinud ruumi sisse trenni minna. Seega läksin sel aastal esimest korda värskesse õhku jooksma. Oi kui raske oli!
Tegin sügisel oma tavapäraseks saanud ringi ilma ühegi korduseta ning saingi kolm kilomeetrit joostud (maja ees vaatasin, et paarsada meetrit puudu ja jooksin lisaks veel ühe majaringi ka, do not ask :D ) Kuna mul linnakodus veel suveriideid pole, olin sunnitud jooksma minema sulejopega. Kenasti oli jope seestpoolt läbimärg kui tuppa tagasi jõudsin.
Mõnus rammestus võttis võimust ja kell 20 magasin juba, et hommikul poole kuuest jälle jõusaali end vedada. =)


Wednesday, March 26, 2014

Terve Eesti Eest!

Eile otsustasin endale Endomondo tirida ja ühineda liikumisaktsiooniga. Eks näha ole kui palju mul püsivust jätkub (3G ei ole koguaeg järel, sest aku, akuuuuu :D )
Varasemalt olen Käi Jala! võistlussarjadest edukalt osa võtnud (midagi küll auhinnaks saanud pole, aga ega ma sellepärast liigugi :) . Mulle meeldib eelkõige näha neid numbreid perioodi lõpus, näiteks näha mitu km aastas liikunud olen või mitme sõõriku jagu kaloreid põletanud, vot see on hea tunne!

endomondo
Kahju, et jõutrenniga kilomeetreid juurde ei lisandu :(



Pärast teisipäevahomimkust jõutrenni selgus, et mu selg on ikka rabaskäiguga väga ära külmetatud ning õhtuks ei suutnud ma end isegi sirgeks ajada, sest selg oli niinii valus. Better be, et see valu õhtuks ära läheks, mul trenn ju bronnitud!

Täna leidsin huvitava (noh ma täidan kõiki neid sovoitusi :D ) artikli ainevahetuse kiirendamise kohta :)

Tuesday, March 25, 2014

25. märts - jõusaalis

Hommikuti on üsna palju rahvast jõusaali kogunema hakanud. Ka need näod, kes vanasti vaid nädalavahetuste hommikuti end saali vedasid, nii tublid!
Siin minu tänane saavutus (õhtul proovin Shindosse ka minna =)):

  • ergomeeter 10 min
 

  • sirgete käte alla surumine 15 x 13,6 kg x 4 seeriat
 

  • biitseps 12 x 9,1 kg x 3 seeriat


  • rinnalihas 10 x 3 kg x 3 seeriat


  • "lendamine" 7 x 3 kg x 3 seeriat mõlemale jalale


  • poolkükid kang ees 20 x 10 kg x 4 seeriat


  • kükid kang turjal 15 x 15 kg x 3 seeriat


  • painutused küljele 15 x 4 kg x 2 seeriat mõlemale poole


Nädalavahetusel liikusin palju - laupäeval üle 7 kilomeetri vabas õhus, pühapäev jäi veidi tagasihoidlikumaks :)

Friday, March 21, 2014

21. märts - jõusaalis / söögijuttu


Viimasel ajal on hull magusaisu, see ei ole eriti eriline sündmus. Rohkem imestasid mind viimased paar nädalat kui magusa isu praktiliselt puudus. Täna võtsin tööle kaasa halvaad, ehk pole nii hull kui ülimagus šokolaad :)
Eile ostsin lõunaks Maksimarketist kirjut salatit (kurk-kapsas-porgand-redis) ja tatart, mida saan veel tänagi lõunaks süüa. Esimest korda elus sõin redist eile, ei olnudki nii hull! Ja vaikselt, tasapisi hakkavad ka kapsa-porgandi kombod mul söögitorust alla minema (siiani olen salatit ostes ikkagi enamiku ära visanud, sest ühe kahvlitäie vägistan omale sisse, rohkem eriti mitte).
Söögilisanditest veel niipalju, et A + E vitakaid söön (peamiselt näonaha pärast), kuid kalamaksaõli süüa ei saa, see tekitab mul nii hullu söögiisu. Ohjeldamatu. Mu kunagine kolleeg ütles, et veneajal anti lastele kalamaksaõli kui neil söögiisu ei olnud, no selge siis, miks ma oma kontorilauda juba sööma tahtsin hakata tablade ajal :D



Hommikul läksin jälle jõusaali, seekord naisi ei olnud, vaid mina ja mehed kangi rebimas :D Just siis kui mõtlesin, et oleks tarvis 10kg kang vahetada 15 vastu, siis võttis üks kutt selle mu eest ära. Ta oli hull kõrend, seega tal oligi seda rohkem vaja kui mul :) (pärast kükkide jaoks sain tagasi, jesssikas)
  • crosstrainer 25 minutit

  • rinnalihas 12 x 3kg x 3 seeriat

  • triitseps 15 x 4kg x 3 seeriat


  • poolkükk kang ees 15 x 10kg x 4 seeriat

  • kükk kang turjal 10 x 15kg x 4


  • küljepainutused 15 x 4kg x 3 seeriat mõlemale poolele

Wednesday, March 19, 2014

19. märts jõusaalis

Kahju, et jõukad nii hilja lahti tehakse. Mul läheb viimasel ajal tihti uni 5 ajal ära, saal avatakse alles pool 7 :( Viu.
  • ergomeeter 10 min

  • õlalihased kangiga 10 x 10 kg x 3 seeriat

  • kükid kang ees 15 x 10 kg x 3 seeriat

  • kükid kang turjal 15 x 10 kg x 4 seeriat

  • triitseps 15 x 3 kg, 10 x 4 kg x 3 seeriat

  • kõhulihased pallil 10 x 3

  • küljelihased 10 x 4 kg hantel x 2 mõlemale poolele


Kaal langenud juba 3kg viimase kolme nädalaga. Missugune rõõõm!

17. märts - jõusaalis kardio

Veel mitte kaua aega tagasi oli 30 minutit crosstrainerit minu jaoks saavutus, siis nüüd sain hakkama 60 minutiga. Kuna elan neljandal korrusel, oli pärast trenni trepist ülesminek ikka üsna vaevaline, jalad andsid tunda.
 
  • crosstrainer 60 minutit
 


Jah, selline mu trenn oligi tipptunni ajal, mujale ei viitsinud trügima hakatagi.

Täna oli naistekas üks huvitav artikkel:
http://naine24.postimees.ee/2731326/kas-ainult-liikumisega-saab-kaalu-langetada

Friday, March 14, 2014

14. märts - jõusaalis kardio

Eile oli trenn nii võimas, et täna hommikul oli lausa valus kõndida. Sellist tunnet pole küll aastaid olnud. Reie eesmine osa, aiai, kui magus valu! Seega lahja trenn.

  • crosstrainer 30 min - pulsisagedus kuni 135 lööki minutis


  • triitseps 15 x 3 kg x 3


  • plank 3 x niikaua kui jõudsin. esimene kord üle 30 sek - rekord!

13. märts - jõusaal

Jälle kell 5:30 äratus ja trenni poole leekima. Arvestades, et trenni sõidan hommikul 30 min, sealt pärast tööle veel pool tundi, siis olen ikka ülitubli, et viitsin seda kõike oma magamise arvel HOMMIKUL teha. Ise olen uhke! :)

 
  • ergomeeter 10 min


  • "lendamine" 15 x 2 kg x 3 seeriat


  • triitseps 15 x 3 kg x 2 seeriat


  • kükid kang ees 15 x 10 kg x 3 seeriat


  • kükid kang turjal 15 x 10 kg x 4 seeriat

Kükke läks liiga paljuks vist, sest jõukas riietusruumi minnes oleks ma trepist alla sadanud, jalad olid niiii süldid. Aga see ei takistanud, mul järgmisel hommikul jälle saali minemast.. :D