Friday, February 7, 2014

veebruari kuues päev

  • 40 min velotrenazöör


  • 7 min stepperit, see tähendab, et jõudsin 17. korrusele aparatuuri järgi :)

Lõpuks, pärast 37 minutit velotamist sain natuke otsaesise niiskeks vist. Üldiselt ikka väga mõttetu riist minu jaoks, peps jäi ainult nii haigeks, et tänagi ebamugav istuda. Kui pulssi jälginud poleks ja rajult kütnud oleks, siis ilmselt oleks märjem olnud :D Kuna ma tahtsin kuidagi teistmoodi trenni, siis hüppasingi kohe velo kõrval oleva stepperi peale - Audenteses, selle aasta aja jooksul, mis käinud olen, ei olegi sinna otsa roninud vist. Oli küll hea vaheldus.

Kui kedagi huvitab, kuidas mu kükkidemaraton läheb, siis pean teile jällegi pettumuse valmistama: pärast kahte päeva, mil igal tualetikülastusel 15 kükki tegin, hakkasid põlved nii jõhkralt raksuma, et mul hakkas neist kahju ja andsin alla. Peaks kerge klükoosamiinikuuri tegema ja uuesti proovima..




Täna jagati feissbuukis head lugemist:

http://www.fitness.ee/artikkel/1539/rge-sooge-susivesikuid-peale-kella-kas-vastab-toele

No comments:

Post a Comment