Wednesday, February 5, 2014

squat challenge

Facebookis on teadupärast väga palju erinevaid gruppe, mis seotud kaalulangetamise või muu taolisega. Ühes järjekordses grupis sheeris üks järjekordne edukas kaalulangetaja oma before & after pilte, mille all tekkis arutelu, nagu ikka sellistel puhkusel, et kuidas ja mida tegid jne. Seepeale sheeris ta mitut challengit, üks oli see 30day absi oma, üks 30day squats ja miskit veel.
Seda abs-i lugu ma olen proovinud, aga oli vist kuues päev kui ma reaalselt enam ei jõudnud nende soovitatud kordustega toime tulla ja jätsin asja sinnapaika.
Eelmainitud tsikilt küsiti veel, et kas tema tegi tõesti ühe jutiga iga päev miljon kükki ja kõhulihaseharjutust, tema vastas jaatavalt. Ma ei tea, meibi minus asi, aga ma ei jõua täna lambist 50 kükki teha (ja vaadake veel kui kiiesti arvud kasvavad - lõpuks teen 250 kükki JÄRJEST või??!). Seega otsustasin, et nõrgem algus on parem kui niisama diivanil lebotamine ja tegin eile 3 x 15 kükki poole tunni jooksul. Tänasest üritan ka iga kord tualetti külastades 15 kükki ka seal teha (loodan, et keegi ei näe :D )



Kallis lugeja, mitu kükki Sa tänasel peäval järjest teha jõuad?

13 comments:

  1. Ma jõudsin seda nädal aega teha, siis unustasin ära :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tegidki lõdvalt 50 kükki korraga ära? :O

      Tubli eniveis, vaatame, kuidas mul läheb! :D

      Delete
    2. jeap.. 50 on mul teise treeningplaani esimesel päeval ka, polnd probleemi. :D 100 tekitas raskusi :D

      Delete
    3. vau! mul pärast kümmet juba põlved krõksuvad nii valusasti..
      missugune see teine on ja kaua sellega vastu pidasid? :D

      Delete
    4. See on nüüd hea küsimus.. sest ma ei leia seda netist üles.. see mul kodus olemas ja eestikeelne lausa.. 1päev: 50 kükki, 20 kõhulihast, 10 istesse tõusu, 5 kätekõverdust, 20sek planking

      Delete
    5. uuu, ja kuidas edeneb, st mitmenda päevani jõudnud oled? :)

      Delete
    6. Esimene kord jõudsin 2 nädalat teha ja teine kord 3 päeva. :D seal ka need asjad suurenevad koguaeg.. ükshetk ikka suht hull :D

      Delete
    7. No tubli ikka, sest ka kolm päeva on igaljuhul parem kui niisama diivanil pikutada :D

      Delete
    8. 50 kükki esimesel päeval ei ole probleem. Järgmisel jalad juba tudisevad eelmisest päevast ja siis on raskem :D Tegin 3 päeva, siis unustasin ära ja uuesti alustanud ei olegi.

      Delete
    9. Ma andsin ka alla, sest mu põlved hakkasid liiga õudselt ragisema. Tahaks loota, et ma ei olnud nii nõrk niisama, vaid põlvede pärast :D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marilin, mis kommil viga oli? :O
      150 on hea ju ;)

      Delete
    2. Kaks tükki läks neid kommentaare ja siis kustutasin ära. Ja kui ära kustutasin avastasin, et läks ikkagi üks :D

      Delete