Friday, February 28, 2014

laiskvorst.

Organismis on hull väsimus, nädalaid juba. Pärast tööd lähengi pratiliselt koheselt (aga mitte hiljem kui kell 20) magama ning ärkan hommikul heliseva äratuskella peale. Nii juba kaks nädalat ja ikka väsimus vähenemise märke ei näita. Päris karm. Ma ei tea, kas kevadine vitamiini puudus, stress või mingi kolmas asi!?

Sel nädalal trenni polegi jõudnud. See pühade-värk ajab kõik nii sassi. Lisaks oli kaks päeva päris hull kõhuvalu, et ei saanud õieti kõndidagi. No laisk olen loomulikult ka - lohutan, et väsinuna ei tohigi trenni minna, puhkan end välja ja siis, haha.
Uuest nädalast on peika jälle komandeeringus ja ei teki kiusatust koju kiirustamiseks. Seega ma väga ei põe ja tähtaeg nii hullu kiirusega ka ei lähene! :)


Tuesday, February 25, 2014

söögipostitus

Ma unustan koguaeg oma sööke pildistamast, tegin siis täna pilti oma viimase aja lemmiksöögist ja lemmikmaiustusest pildid:

 pruun riis keedumunaga.

Sünnaks kingiti täiesti uus šokolaad, mis on üliiimaitsev. Tavaliselt on valged šokolaadid minu jaoks nii magusad, et üle paari tükikese ei jõua järjest süüa. Selle šokolaadi lahendasime kolleegiga 5 minutiga ära :D Need šoko-tuuma tükid on ülimad, mitte lihtsalt tavalised sokolaaditükid, vaid midagi tõeliselt nämmat. Soovitan!
 

Monday, February 24, 2014

23. veebruar - spapuhkusel!

Ei saanud ka spas lõõgastudes jõusaalist eemale hoida. Seekord väisasin Meritoni jõusaali ja pean tõdema, et see on ikka kuradima väike saal

  • ergomeeter 20 min

  • kükid kang turjal 15 x 12kg x 4 seeriat (siiani olin 10kg kangiga teinud, aga seal nii beebi-kangi polnud, seega jah, järgmisel päeval oli kenasti tunda :))


  • alaseljale harjutusi  10 x 3 seeriat


  • hüppenöör 40, 60, 80 kordust

21. veebruar

Hommikuti on ikka kiire, mistõttu tegin jõukas sooja

  • ergomeeter - 7 min

  • stepper 10 min, 34. korrusele jõudsin :)


  • väljaasted kangiga 10 x 10kg x 3 seeriat mõlemale poole


  • kükid kang turjal 15 x 10kg x 4 seeriat

Tuesday, February 18, 2014

19. veebruar

 Hommikul poole kuuest äratus ja jõuka poole teele. Rahvast käputäis ja ma ainus naine, uhke värk! :D
 See oli minu esimene enne-tööd-trenn uues töökohas töötades, polnudki nii hull see bussidega jamamine. 



  • ergomeeter 10 min ~1700m


  • sirgete käte alla surumine 20 x 18,1 kg x 3 seeriat


  • biitseps 15 x 13,6 kg x 3 seeriat



  • hüpped hüppenööriga - 40tk, paus, 50 , paus, 60, paus, 70.. võttis päris läbi!

  • kallutused küljele 15 x 3 kg hantel x 3 mõlemale poolele


  • väljaasted kang turjal 10 x 10 kg x 3 mõlemale poolele


  • kükid kang turjal 15 x 10 kg x 3

15. veebruar

Pärast stressirikast nädalat suutsin alles laupäeval end trenni vedada

  • 7min ergomeetrit



  • sirgete käte alla surumine - 15 x 18,1 kg, 20 x 22,7 kg x 3 seeriat


  • biitseps - 15 x 9 kg, 15 x 13,6 kg x 3 seeriat


  • kang ülevalt seljale 15 x 13,6 kg x 3 seeriat

  • triitseps hantliga 15 x 3 kg (enne jäi veidi väheks)

  • kallutused külgedele 3kg hantliga, 15 x 3 kg x 3 seeriat mõlemale küljele


  • kõhulihastele veidi vatti:





  • väljaasted kang turjal 10 x 10 kg x 3 seeriat mõlemale poolele

  • kükid kang turjal 15 x 10 kg x 3 seeriat (first time of my life!)


  • reiepealmine osa 15 x 13,5 kg x 3 seeriat

  • reie tagumine 15 x 13,5 kg x 3 seeriat

  • jalapress 20 x 31,5 kg x 3 seeriat


  • venitused

Pilte otsides leidsin mõnsa lehe, kus räägitakse mõttetuimatest trenažööridest saalis: http://www.liftingrevolution.com/10-worst-exercises/  :D

Wednesday, February 12, 2014

9. veebruar

Pühapäeval olin juba hommikul kaheksast jõusaalis, et päeva mitte maha magada. Rahvast oli minimaalselt ja treenida mõnus.
Seekord lahendasin ka müsteeriumi, mis seos on kilodel ja neil numbritel, mis Audentsi kataste/trenade raskuste peal on. Ma varem tõesti ei viitsinud süveneda ja uurida, aga nüüd, kui raskusi tõstma hakkasin, soovisin teada oma tugevust :)
Pärast pikka guugeldust sain aimu, et 1 raskusjunn kaalub 10poundsi, vanematel masinatel lausa 12,5 poundsi. Ma arvan, et meil on Audsis 10sed, vastasel juhul olen rambo :D


  • 2500m   ~14min ergomeetrit

  • sirgete käte alla surumine - 20 x 18,1 kg x 2 (seeriat), 10 x 22,7 kg x 2 seeriat

  • biitseps - 15 x 13,6 kg x 3 seeriat

  • kang ülevalt seljale 15 x 9 kg (liiga kerge), 15 x 13,6 kg x 3 seeriat


  • selja/kõhu pink 10 x 3 seeriat

  • kallutused külgedele 3kg hantliga, 15 x 3 mõlemale küljele
 


ja esimest korda elus:
  • väljaasted kang turjal - 10 x 10kg x 3 väljaastet mõlemale poole


  • jalapress 20 x 31,5kg, 20 x 34,2kg, 20 x 36,9kg

  • reie tagumine osa 10 x 18 kg x 3 seeriat

  • elliptiline ergomeeter 40 min 

Väljaasteid ja küljekallutusi oli tunda ka veel teisipäeval! Väärt kraam!

Friday, February 7, 2014

veebruari kuues päev

  • 40 min velotrenazöör


  • 7 min stepperit, see tähendab, et jõudsin 17. korrusele aparatuuri järgi :)

Lõpuks, pärast 37 minutit velotamist sain natuke otsaesise niiskeks vist. Üldiselt ikka väga mõttetu riist minu jaoks, peps jäi ainult nii haigeks, et tänagi ebamugav istuda. Kui pulssi jälginud poleks ja rajult kütnud oleks, siis ilmselt oleks märjem olnud :D Kuna ma tahtsin kuidagi teistmoodi trenni, siis hüppasingi kohe velo kõrval oleva stepperi peale - Audenteses, selle aasta aja jooksul, mis käinud olen, ei olegi sinna otsa roninud vist. Oli küll hea vaheldus.

Kui kedagi huvitab, kuidas mu kükkidemaraton läheb, siis pean teile jällegi pettumuse valmistama: pärast kahte päeva, mil igal tualetikülastusel 15 kükki tegin, hakkasid põlved nii jõhkralt raksuma, et mul hakkas neist kahju ja andsin alla. Peaks kerge klükoosamiinikuuri tegema ja uuesti proovima..




Täna jagati feissbuukis head lugemist:

http://www.fitness.ee/artikkel/1539/rge-sooge-susivesikuid-peale-kella-kas-vastab-toele

Wednesday, February 5, 2014

squat challenge

Facebookis on teadupärast väga palju erinevaid gruppe, mis seotud kaalulangetamise või muu taolisega. Ühes järjekordses grupis sheeris üks järjekordne edukas kaalulangetaja oma before & after pilte, mille all tekkis arutelu, nagu ikka sellistel puhkusel, et kuidas ja mida tegid jne. Seepeale sheeris ta mitut challengit, üks oli see 30day absi oma, üks 30day squats ja miskit veel.
Seda abs-i lugu ma olen proovinud, aga oli vist kuues päev kui ma reaalselt enam ei jõudnud nende soovitatud kordustega toime tulla ja jätsin asja sinnapaika.
Eelmainitud tsikilt küsiti veel, et kas tema tegi tõesti ühe jutiga iga päev miljon kükki ja kõhulihaseharjutust, tema vastas jaatavalt. Ma ei tea, meibi minus asi, aga ma ei jõua täna lambist 50 kükki teha (ja vaadake veel kui kiiesti arvud kasvavad - lõpuks teen 250 kükki JÄRJEST või??!). Seega otsustasin, et nõrgem algus on parem kui niisama diivanil lebotamine ja tegin eile 3 x 15 kükki poole tunni jooksul. Tänasest üritan ka iga kord tualetti külastades 15 kükki ka seal teha (loodan, et keegi ei näe :D )



Kallis lugeja, mitu kükki Sa tänasel peäval järjest teha jõuad?

Monday, February 3, 2014

pudrusöömiskuu kolmas päev

Eelmise nädala lõpuks tekkis kriis ning peale laupäevase tantsumaratoni rohkem nädala teises pooles end liigutada ei õnnestunudki. Lohutab veidi see, et ma ei söönud ka kahel päeval, ehk parlanksis :D

Veebruari esimesel esmaspäeval võtsin vaevaks esimest korda elus BodyBalance'i trenni väisata. Esimese viie soojendusminuti jooksul sain otsaesise märjaks küll. Just siis, kui mul keset trenni kellavaatamisaeg oli, sest natukene tüütuks muutus asi, selgus, et juba ongi käes aeg venitamiseks ja lõdvestamiseks. Jess! Mu meelest see kestis 20 või isegi 25 minutit. Hullult meeldis treeningu lõpus olev lõdvestav tuduaeg, sain jälle teki peale võtta ja värki :)

Pärast BB-d läksin veel jõukasse, sest energiat oli üle. Jõukas oli kell pool 9 jõhkralt rahvast. Mida värki toimub?? Igaljuhul pool tundi crosstrainerdasin ja koju jõudes sõin kaks keedumuna ning juba haaraski voodi mu enda kaissu. Ilus nädala algus!