Tuesday, January 28, 2014

spordiklubi vahetus, millist valida?

Hetkel ajan oma keha vormi, nagu öeldud, Audentses, mis on hästi uus, moderne, peamiselt puhas ja paljude võimalustega, siis kahjuks pean ma seal käimisest loobuma. Nimelt vahetasin töökohta ning uuest kohast või kodust sinnakäimiseks kulub mul päevas üle tunni aja. Pointless. Talvel veel eriti karm.

Mõtlesin, et äkki see kodulähedal asuv Zelluloosi spordikas pole enam nii hull kui varem, kus aeroobika- ja jõusaali eraldab ilmatumalt suur dušikardin. Kahjuks sain hiljuti kinnitust, et see on ikka sama kitsas, tolmune ja kardinane kui mõned aastad tagasi. Miks see kardin mind häirib? No andke andeks, väga kehv on jõukas end treenida kui teiselpool kardinat kostub "hõissaa! samm sinna, samm tänna, MAMBOOO!" ja väga valjult. Mina olin tookord ise teisepool kardinat ja nõme oli seal peps taeva poole kaarutada kui mehed teiselt poolt kardinat vahtisid meie varjusid. Pealegi oli põrand jube kehv, selline looduslik puit, hirm, et pinnu jalga saan, oli suur!

Veel mõtlesin Scala peale, mis mulle ka väga lähedal on ja kus mõniaeg öise paketi raames käisin, kuid sealne jõusaal on tipptunnil ülerahvastatud ning kardio-trenni jaoks peab järjekorras seisma. Aeroobikasaal ka vaid üks (pluss spinningusaal, millest mul täiesti kama kaks), mistõttu on erinevate treeningute valik kesine. Hommikul avavad alles kell 7, mis tähendab, et ma ei saa ka enne tööd käia. Ja bassut ka pole!

Jäid veel MyFitnessid, mis pidid ka hästi täis olema nagu ilmselt kõik popimad kohad aasta algul. Solarise oma pidi olema ka halb. Alustades tuleks korraga pea 80 eurtsi välja käia, ma ei tea, ma ei tea.. ja bassut neil ka pole! Ainult Roccas. Ma ei teagi, miks mul bassu olema peab, ma pole tegelikult paar kuud juba ujumas käinud, aga mulle meeldib teadmine, et mul see võimalus on.

Olles juba mitu päeva või pea nädala juurelnud, ikkagi otsustanud Audentese juurde jääda, meenus mul täna äkitselt KalevSPA. Kunagi ma ju isegi töötasin seal ja mäletan hästi neid hommikusi enne-kuut-ärkamisi, mistõttu oleks nüüd kena enne tööd ju läbi käia.. Ja seal on õhtuti ideaalsel kellaajal nii vesiaeroobika kui ka Gymstick, mida ma kellaaegade mittesobimise tõttu Audenteses juba sügishooajast saadik külastada ei saanud. Kodust pole ka väga kaugel. Kuid pikemalt juureldes on avamisaeg 6:45  ka minu kell pool 9 algava töö jaoks natukene hiline enne tööd treenimiseks. 

Ehk siis Reval, mis avatakse kell 6 varahommikul, aga milles pidid stagnaaegsed ja ülimalt kitsad riietusruumid olema!? Bassupool vähemalt kaunis, piltide järgi. Kas kellelegi mu lugejatest on värskeid kogemusi Revalis käimisel? Või missugust kesklinna klubi teie soovitaksite?

Tegin igaljuhul Audenteses avalduse lepingu lõpetamiseks. Niuks. Hästi kahju on, kuidagi armsaks sai.

2 comments:

  1. Reval, Reval.. Käisin seal kaks aastat tagasi ning ma ei ütleks, et nüüd väga kitsas riietusruum oleks olnud. On nagu nad ikka on, Kristiine Myfitnessis minu meelest kitsam.
    Olen ise ka spordiklubi otsimas, niiet ma hea meelega jään jälgima, kui midagi head leiad :)
    Ahjaa, Sparta mulle väga meeldib, aga viimane aasta on seegi ülerahvastatud.. Ikka väga üle!

    ReplyDelete
  2. Mul veel 20 päeva aega otsustada. Iga päev ikka vaatan ja vaatan erinevaid klubisid. Hetkel olen Revali poole siiski kaldumas, just selle avamisaja tõttu - saan enne tööd trennis ära käia ja ei pea kellegagi trügima või kintsupidi garderoobis koos olema. Aga oma muutlikku meelt teades, ei tahaks nagu päris aastast lepingut teha :/
    Eks annan teada :)

    ReplyDelete