Tuesday, January 28, 2014

mis mind jõusaalis kõige enam häirib

Ma ei saa aru, miks inimesed käivad jõusaalis hiiglasliku spordi- või seljakotiga? Selles mõttes, et mis seal sees nii väärtuslikku on, et seda garderoobi ei tihka jätta? No tõenäoliselt on seal joogipudel, higi kuivatamiseks mõeldud rätik ja kindad, aga kas selles on tarvis kaasa vedada tervet elamist mahutav sumadanšik? Isegi mina, heledajuukseline, saan need asjad + ifööni ilma kotita kohale transporditud.

Teiseks häirib mind rämedalt see, kuidas näiteks Audenteses crosstrainerite alt tolmu ei pühita. Koristaja käib küll ümberringi ja imeb tolmu, aga oma imuri otsa siis sinna pedaalide ette ja vahele ei saaks korraks panna või? Isegi aasta jooksul mitte? Päriselt?
Ma olen ise pea kolm aastat spordiklubis, küll mitte nii mainekas vaid Tulbis, töötanud, kuid isegi seal puhastasin ma isiklikult veloergomeetri pedaalide aluseid kui koristajal olid need kahe silma vahele jäänud. Audenteses samamoodi treenerid ja adminnid ise treenivad, kas tõesti ei märka selliseid asju või on suva? Kui treeningu eest pea tuhat eeku maksad, võiks tegelikult koht puhas olla ju.


Veel häirivad mind need tibid, tõsi, ka (enamjaolt) slaavi rahvusest kutid, kes tulevad jõuaali missivõistlustele. Igal võimalikult hetkel sätivad juukseid, vahivad peeglist, nokivad nabapluusi kandes tihti oma naba (eile nägin!), teevad selfiesid, tsillivad või plankivad, sest suurt muud teha ju ei oska. No mida fakki, miks sa üldse tuled tipptunni ajal sinna saali ummistama?

No comments:

Post a Comment