Monday, January 27, 2014

27. jaanuar

Heiheihei!

Olin nädal aega haige ning seetõttu ka trennist eemal. Söögiga patustasin ka kenasti. Kehv lugu. Aga igapäevaselt miinimum 4km kõnnin ikka (lohutan).
Leidsin täna kehavormi.ee veebilehe, kust leidsin palju lugemisainet. Näiteks:

KAALUKAOTUSE PÕHITÕED:
1.   Päevane toidu kaloraaž ei tohiks olla vähem kui 25 kcal ühe kehakilogrammi kohta ööpäevas, et säiliks normaalne ainevahetus organismis.
2.   Toitainete(valgud, rasvad, süsivesikud) vahekord peab olema kindlalt paigas ning samuti nende kogused ja söögikordade kellaajad.
3.   Negatiivne kalori kulu ei tohiks ületada 500 - 1000 kcal päevas, maksimaalne kaalu kaotus võib olla maksimum 1 kg nädalas.
4.   Pikaajaline harjutuste programm peab põhinema vähemalt 3 x nädalas treenimisele 30 - 60 minutit (oleneb treenituse tasemest) , 60 - 70 % maksimaalsest pulsisagedusest (maksimaalse pulsisageduse saame kui lahutada 220 - st oma vanus).
5.   Tuleb tagada, et uued toitumis- ja treening harjumused jätkuksid kogu elu, et säilitada saavutatud kehakaal.

Või siis
http://kehavormi.ee/artiklid_treening_aeroobne.html

http://kehavormi.ee/artiklid_toitumine_myydid.html



Aga tänase trenni juurde. Läksin kella 20ks jõukasse, et suurema ummiku ajal ei peaks seal madistama, nonoh, oli ka sel kellal ainukesed vabad kardiotrenad sõudeergomeetrid, seega:

  • 27 min sõudeergomeetrit, s.o ~4700 m





  • 50 min crosstrainerit (alustasin 20st, ja siis koguaeg 5 min kruttisin juurde, sest hästi mõnus oli)




  • 4 x 20 käetõmmet (pinguta samal ajal alakõhulihaseid)



  • 3 x 15 biitsepsit






Terve kardio-aja oli mul pulss kõrge, nii 160 ümber, crossi lõpuks sain 140 peale.. ma ei tea, mis värk on. Aga rohkem kui poolteist tundi oli jõukas veedetud ja tunne hea! Lisaks tarbitud 1,5L Devini vett, iiiiihaaa!

No comments:

Post a Comment