Thursday, December 5, 2013

Day 10 - tundub, et nii ma rannavormi ei saavuta!

Kõndisin nagu ikka tööle 1,2 kilomeetrit ning päeval ei suutnud otsustada, missugusesse trenni minna, sest lihased andsid eilsest ikka tunda - polnud ju nii kaua kätele valu andnud!
Pärast tööd oli nii hull väss, et isegi see fakt, et mul trenniasjad kaasas olid, ei sundinud mind takka. Koju kõndisin 1,6km.

Läksin koju, avastasin, et mu vanad aknad on liiga tuult läbipuhuvad, hakkasin neid teipima - tantsisin kõrgustes, viskasin ära mõned käekotid ja riided, tegin vahele planki (3 x maksimumarvsekundeid) ja seinal kätekõverdusi (3 x 10 tükki), et veidigi end liigutada.

(aaah, nii igatsen paljajalu rohelisel murul kõndimist! PS! siin pildil on kehahoiak veits vale, selg võiks olla vähemnõgus :))


Õhtul tegin väikese jalutuskäigu pärast tatrapudru õhtusööki ning vajusingi unne.
Viimasel ajal on nii hull stress peal, et ma üldse ei maga, ja väsinuna on koguaeg räige väss peal, teate ju isegi.

Ma mõtlesin, et kuna kõik räägivad sellest Jilliani kavast, ehk peaks isegi uuesti alustama (kunagi tegin, aga siis hakkas alumistest naabritest kahju ja laiselda oli ka mõnsa), sest see ABS-i värk on jama, ma ei jõudnud juba alates viiendast päevast nii palju sit-upse teha kui seal nõuti.. aga kas mu põlved ka vastu peavad, on iseküsimus.

Pildid ikka guuglist.

No comments:

Post a Comment