Thursday, November 28, 2013

Day 3

Loomulikult tegin ma eile esimese asjana koju jõudes oma ABS-e, isegi peika tegi kaasa. Või noh me tegime erinevatel aegadel, ma ei viitsi küll tema ees esineda (ma ju alati üksiktreenija olnud :)), aga ta ütles, et ta just üksi ei teeks elusees midagi, seega olen talle toeks :)

Töölt kõndisin hommikul 1,2km, lõuna ajal 3,54 km  kuppelmaastikul ja õhtul trenni minnes 1,59 km. Trennist kojuminekut ning tööjuures kõnnitud vahemaid ei lugenud.

Ma ei suutnud ka veel trennimaja uksest sisse astudes otustada, kas ma lähen joogasse, kus elus esimest korda eelmisel nädalal käisin ja ikka üsna raske, aga meeldiv oli, või teen üle pika aja jõutrenni jõusaali (viimasel ajal kardioga liiale läinud).
Otsustasin siiski jõusaali kasuks tegin alljärgnevaid asju:

  • 20 min ellips (nimetatakse ka crosstrainer)
  • 4 (seeriat) x 15 (korda) reie esiosa 
  • 4 x 15 reie tagumist osa
  • 4 x mõlemale poole kerepöördeid trenažööril 
Kodus tegin teise päeva ABS-i kava ka. Kui 10 sit-upsi oli mulle juba keeruline teha, siis 20 on kohe eriti killer, pluss jalatõsted, crunchid ning kui plankini jõudsin, olin ülivässu. Muidugi tegin ma seda otse trennist tulles.


No comments:

Post a Comment