Friday, November 29, 2013

Day 4

Hommikul ärgates on jalalihased sutsu valusad, polnud päris kaua jõutrenni teinud.

Esimene suurem tagasilöök - kolleeg kostitas mind täna saiakesega, milleme ma ei suutnud ära öelda ning kodust võtsin Kirju koera kooki kaasa, minimalistliku tüki, krdi peika, miks Sa teed mu elu nii raskeks oma kookidega!! :(

Õhtul alustasin ABS-ikavaga teises järjekorras ja jätsin sit-upsid viimaseks, ja tegin neid 25 asemel 15, sest rohkem lihtsalt ei jõudnud. Karm. Peaks ikka essana neid proovima..

Trenni ka ei läniud, hull laiskuse- ja tagasilöögipäev!

Thursday, November 28, 2013

Day 3

Loomulikult tegin ma eile esimese asjana koju jõudes oma ABS-e, isegi peika tegi kaasa. Või noh me tegime erinevatel aegadel, ma ei viitsi küll tema ees esineda (ma ju alati üksiktreenija olnud :)), aga ta ütles, et ta just üksi ei teeks elusees midagi, seega olen talle toeks :)

Töölt kõndisin hommikul 1,2km, lõuna ajal 3,54 km  kuppelmaastikul ja õhtul trenni minnes 1,59 km. Trennist kojuminekut ning tööjuures kõnnitud vahemaid ei lugenud.

Ma ei suutnud ka veel trennimaja uksest sisse astudes otustada, kas ma lähen joogasse, kus elus esimest korda eelmisel nädalal käisin ja ikka üsna raske, aga meeldiv oli, või teen üle pika aja jõutrenni jõusaali (viimasel ajal kardioga liiale läinud).
Otsustasin siiski jõusaali kasuks tegin alljärgnevaid asju:

  • 20 min ellips (nimetatakse ka crosstrainer)
  • 4 (seeriat) x 15 (korda) reie esiosa 
  • 4 x 15 reie tagumist osa
  • 4 x mõlemale poole kerepöördeid trenažööril 
Kodus tegin teise päeva ABS-i kava ka. Kui 10 sit-upsi oli mulle juba keeruline teha, siis 20 on kohe eriti killer, pluss jalatõsted, crunchid ning kui plankini jõudsin, olin ülivässu. Muidugi tegin ma seda otse trennist tulles.


Tuesday, November 26, 2013

Day 2

Nagu arvata oligi, olin nädalavahetusest nii väsinud ning esmaspäeval pärast kojujõudmist ning söömist (!!) vajusin unne, 30dayABi algus jäi tegemata. Aga ma teen selle ära täna, kahe päeva eest!

Mõõtsin veel ära jalgsikäimise tee kodust tööle, milleks on 1,2 km.

Lõunaks riis kanafileega ning pärast seda 3,96 km kõndimist. Oh kestaks need ilmad veel kaua seesugused!

Töölt koju lähen alati teisel marsruudil kuid kahjuks unustasinäpi tööle panna ning kõndimise kilometraaži ei tea, ehk homme!

Day 1

Ma olen harjunud tööl koguaeg midagi näksima. Üldjuhul on selleks šokolaad või mõnusad rammused kommid.
Täna võtsin tööle kaasa kuus mandariini, millest kaks andsin sõbralikult kolleegile (well done!), ning LaCrema suure laktoosivaba sidruni koorejogurti. (Proovisin seda esimest korda ja oli ülii nämma, kusjuures toiteväärtus vaid 205,2 kcal topsi kohta!! 

Lõunaks sõin tükikese sealiha ja tatart kapsa-porgandisalatiga (salat on nii öäk, aga kaks ampsu sõin).

Lõunale järgnes mõnus 3,4-kilomeetrine jalutuskäik kui SportsTrackeri äppi usaldada. 

Kuna iga päev trenni ei jõua (põhjused loetlesin eelmises postituses), siis alustan täna selle koduse kavaga:
http://nsfitbitch.files.wordpress.com/2013/05/ab-challenge.jpg


Sunday, November 24, 2013

Life begins at the end of your comfort zone ehk algus

Mulle on korduvalt ja erinevate inimeste poolt öeldud, et ma olen nende tutvusringkonnas kõige suurem kaalukõikuja. Kui ma tahan ja teen trenni, kaovad kilod üsna kiiresti, kui aga mul on stress või ei-viitsi-periood, söön end kakukeseks.

Spordiga pole ma terve elu praktiliselt kokku puutunudki kui kehka tunnid välja arvata. Gümnaasiumi viimastes klassides liitusin aeroobikakambaga ja kaalusin kooli lõppeks 45 kilo.
 
Seekordne pauk tuli mulle kui välk selgest taevast kui ühel hetkel kaalule astudes vaatas mulle silma number 79,9 kilogrammi. MIDA?


Midagi tuli ette võtta ja kohe, mitte uuest aastast, kuust või nädalast.


Algus oli minu jaoks väga raske, sest ma ei söönud ühtegi juurvilja peale kartuli, köögiviljadest kõlbas vaid kapsas ja seegi hapendatud kujul ning korra aastas - jõululauas.
Tänaseks söön juba edukalt kurki, porgandit, sibulat, kapsast ja brokolit. Viimaseid vaid püreestatud kujul supi sees, aga siiski on see minu jaoks suur edasiminek. Samuti olen sina-sõpradeks saanud arbuusi, viinamarjade ja näiteks kiiviga, mida ennemuiste suu sissegi ei kannatanud võtta.


Viimase 15 kuuga olen kaotanud oma kehakaalust 12 kilo, täiesti iseseisvalt ja omast tarkusest, aga nüüd kaal seisab.. ime ka pole, šokolaad ja kohapiimakreemid on ju endiselt minu lemmikud!


Märtsis 2015 kehaanalüüsis käies sain tulemuseks, et minu keha on lihaseline, aga kõhupiirkonnas on kaks kilo rasva, mis tuleks maha raputada, vaatame, mis saab :)